Ratlankiai, vasarinės padangos ir 3 paplitę mitai

Šylant orams vairuotojai žiemines padangas pamažu ima keisti naujomis vasarinėmis. Tai puikus pasirinkimas, tačiau vis dar yra nemažai mitų, kurie gajūs tiek kalbant apie vasarines, tiek apie žiemines ar universalias padangas. Paneikime juos!

Norėtume sugriauti daugiau nei kelis mitus apie padangas. Tikimės, kad mitų paneigimas leis priimti gerai pagrįstus sprendimus rūpinantis šiuo metu turimomis padangomis arba investuojant į naujas:

MITAS nr.1: Nauji ratlankiai ir vasarinės padangos turi būti montuojami automobilio priekyje.

Šis mitas pagrįstas tokia logika: manoma, kad padangas reikia dėti automobilio priekyje, nes tai suteiks geresnį sukibimą, o kol galinės padangos visiškai susidėvės, susidėvės ir priekinės padangos. Ir tada visi ratlankiai ir padangos gali būti pakeisti. Iš tikrųjų gali būti pavojinga. Daug saugiau naujesnes padangas dėti mašinos gale. Šiuo metu atleidus dujų pedalą vairuotojui gali būti sunkiau vėl valdyti automobilį ir jis gali pasisukti nevaldomas. Pagrindinis patarimas: jei galite gauti tik dvi iš keturių naujų padangų, padėkite jas transporto priemonės gale – tai saugiau.

MITAS nr.2: Jei padanga viršija didžiausią nurodytą slėgį, ji sprogs.

Tai netiesa. Vasarinių ir kitų padangų sprogimą dažniausiai sukelia žemas padangų slėgis ir karštis, o ne per didelis slėgis. Žinoma, svarbu būti atsargiems ir palaikyti rekomenduojamą padangų slėgį ir jo neviršyti, kad jūsų automobilis veiktų optimaliai, be jokių sutrikimų. Kai slėgis per mažas, padangos įkaista, todėl padidėja sprogimo rizika. Per didelis slėgis irgi nėra gerai: pavyzdžiui, automobilis gali būti lengvai sugadintas dėl duobės. Tinkamas padangų pripūtimas leidžia automobiliui likti stabiliam ir manevringam. Siekiant apsaugoti vasarines padangas, kartą per mėnesį patikrinkite padangų oro slėgį matuokliu.

MITAS nr.3: Atsarginės vasarinės padangos gali būti naudojamos tiek pat laiko, kiek įprastos.

Atsarginės vasarinės padangos skirtos naudoti trumpą laiką – nuo valandos iki pusantros arba atstumui iki maždaug 120 km. (žinoma, tai priklausomai nuo padangos gamintojo, prekės ženklo ir kt.). Tai turėtų suteikti jums pakankamai laiko susirasti netoliese esantį aptarnavimo centrą, kad būtų suremontuotas jūsų automobilis arba pakeistos padangos. Atsarginės padangos paprastai yra mažesnės ir turi prastesnį sukibimą nei įprastos vasarinės padangos. Jos taip pat pagamintos iš mažiau patvarios medžiagos, todėl yra lengviau pažeidžiamos, praduriamos, todėl jas pakeisti reikėtų nedelsiant.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *