Pagrindiniai lojalumo programos ir skaitmeninių kortelių teikiami patogumai

Tam, kad išlaikyti esamus ir pritraukti naujus klientus, greitai ir kokybiškai juos aptarnauti, verslininkai imasi skirtingų priemonių. Vieni užsiima prekybos vietos puošyba, kiti lavina bendravimo su klientais įgūdžius. Visa tai, be abejo, yra svarbu, tačiau mes siūlome galimybę valdyti klientus išmaniai. Pirmiausiai – lojalumo programos pagalba. Ši sistema skirta sukurti įvairius, lengvai keičiamus nuolaidų prekėms/paslaugoms scenarijus. Nuolaidos gali būti taikomos priklausomai nuo perkamų, ar nupirktų prekių kiekio, taip pat, kartu su čekiu, galima gauti nuolaidą sekančiam apsipirkimui. Yra galimybė sukurti kaupiamąsias nuolaidas, kurios atsiranda klientui pasiekus konkrečią apyvartą per konkretų laikotarpį. Nuolaidos gali būti derinamos su prekių rinkiniais, ar jų dalimis, o taip pat klientai gali rinkti taškus, kuriais atsiskaitys už pasirinktą prekę, ar padengs dalį sumos. Lojalumo programa siūlo ir skirtingus atsiskaitymo būdus, tokius, kaip mokėjimo atidėjimas, dovanų kortelė, kuponas, ar kliento kortelė. Visiems nuolaidų scenarijams gali būti taikomi įvairūs apribojimai, scenarijai pilnai koreguojami pagal Jūsų poreikius.

Aptarkime kitos, ne mažiau svarbios ir reikšmingos technologijos privalumus. Tai – skaitmeninė kortelė (YourPass). Ši virtuali kortelė, esanti Jūsų telefone, gali būti pritaikyta Jūsų, bei Jūsų rinkos (klientų) patogumui. Ji yra pritaikoma aibėje įvairių verslo sektorių – nuo prekybos, iki turizmo paslaugų. Pagrindinės pritaikymo galimybės yra lojalumo kortelė, kurios pagalba klientams siūlomos įvairūs nuolaidų scenarijai, grafiškai pateikiami specialūs pasiūlymai, kaupiami taškai, siunčiami pranešimai ir pan. Skaitmeninės kortelės gali būti naudojamos, kaip antspaudų, ar fanų kortelės, įvairių rūšių bilietai (lėktuvo, renginio, ir kiti), taip pat kaip dovanų kortelė, ar kuponas, prekės ID kortelė, ar vizitinė kortelė, ir visa tai – telefono ekrane. Tai ne tik pigiau, nei gaminti popierines korteles, tačiau ir ekologiškiau. Svarbiausia – tai greita, paprasta ir patogu naudoti klientui. Fizinės kortelės dažnai pametamos, pamirštamos namuose, ar automobilyje, tačiau statistiškai didelė dalis žmonių turi išsivysčiusį įprotį dažnai tikrinti savo kišenę ar rankinę, tam, kad išsiaiškinti, ar pasiėmė telefoną. Tai – aiškus signalas, kur, kliento patogumui, turėtų būti integruota kortelė. Kalbant apie telefoną, renkantis skaitmenines korteles vietoje specialios programėlės kūrimo, nemažai sutaupysite, bei išvengsite programinių trikdžių, atnaujinimų, bei priežiūros reikalingumo, nesuderinamumo su skirtingomis telefonų operacinėmis sistemomis. Klientai, be kita ko, išvengs reikalingumo šalinti telefono programas, kad atlaisvinti nemenką kietojo disko talpos dalį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *