Planuojant sužadėtuves, vienas aktualiausių klausimų – biudžetas. Taigi, kiek pinigų turėtumėte išleisti vestuviniam žiedui? Tai subtili tema, bet rasti atsakymą tikrai įmanoma. Kokia turėtų būti sužadėtuvių žiedų kaina, kad nesijaustumėte permokėję?
Sužadėtuvių diena sukelia daug streso – planuoji mėnesius ir, atrodo, vos akimirksniu viskas baigta. Lieka tik mieli prisiminimai kartu su nuotraukomis, kurias galėsite vartyti. Kita vertus, sužadėtuvių žiedas reiškia santuokos pažadą, jis simbolizuoja atsidavimą ir įsipareigojimą mylimam partneriui. Žiedo forma jau rodo jo prasmę: jis yra apskritas – be pradžios ir pabaigos – ir taip tapo visuotiniu amžinos meilės ir ištikimybės, tobulumo ir begalybės ženklu. Galbūt dėl to sužadėtuvių žiedų kaina yra toks opus klausimas daugeliui iš mūsų.
Neįkainojamas atsiminimas
Sužadėtuvių žiedas – tai meilės simbolis, kurį nešiosite kasdien. Kartais atrodo, kad sužadėtuvių žiedų kaina dėl savo sentimentalios vertės yra neįkainojama. Galite pažvelgti į žiedą tiek kartų, kiek norite per dieną, ir prisiminti nuotykius, kuriuos patyrėte kaip pora. Tai yra vienas apčiuopiamas eksponuojamas daiktas, kurį kiekvienas gali pamatyti, kad esate laimingai susižadėjęs ar vedęs.
Anksčiau tai taip pat buvo vertinamas šeimos palikimas, kuris buvo perduodamas iš kartos į kartą, nors atrodo, kad tai nebėra taip įprasta.
Dabar prie didelio klausimo: kiek iš tiesų verta išleisti sužadėtuvių žiedui?
Visi esame girdėję apie auksinę taisyklę išleisti dviejų arba trijų mėnesių atlyginimą ant žiedo. Etiketo ekspertai pastebi, kad yra keletas kitų taisyklių, kurių galite laikytis: dviejų mėnesių atlyginimo taisyklė ir vieno mėnesio atlyginimo taisyklė.
Jei visa kita nepavyks, nenusiminkite 2022 m. galite tiesiog išleisti vidutinę sumą sužadėtuvių žiedui, kuri, remiantis praėjusių metų vestuvių statistikos tyrimais, yra 2000 Eur. Išties puiki pagalba!
Visgi, verta pastebėti, kad yra svarbesnių veiksnių, kurie turėtų turėti įtakos jūsų sprendimui sprendžiant, kokia bus sužadėtuvių žiedų kaina, o ne kažkoks kvailas atlyginimo santykis, kuris buvo sukurtas kaip rinkodaros triukas, siekiant suvilioti jus išleisti daugiau sunkiai uždirbtų pinigų.