Marketingo agentūra: skaitmeninis marketingas

Yra daug skirtingų marketingo agentūrų, kurios siūlo tradicinius arba skaitmeninius reklamos tipus. Pavyzdžiui, marketingo agentūra ,,Nomadomas’’ koncentruojasi būtent į skaitmeninį marketingą. Tai turbūt populiariausias šiuo metu reklamavimosi tipas, nes galima išsiversti su mažesniu biudžetu ir greičiau pasiekti savo tikslinę auditoriją. Marketingo agentūra gali pasiūlyti skirtingus kanalus jūsų reklamai, pradedant nuo socialinių tinklų platformų iki Google reklamos. Priklausomai nuo to, kiek jūsų verslas jau yra išvystęs savo skaitmenine komunikaciją, marketingo agentūra gali būti kaip papildomas įrankis arba apsiimti visą jūsų verslo reklamos kūrimo ir įgyvendinimo dalį. 

Kaip vyksta prekinio ženklo analizė pasitelkiant marketingo agentūrą?

Marketingo agentūra prieš pradėdama kurti ir galvoti strateginius reklamos planus turi žinoti, kokį verslą jie atstovaus. Tam yra atliekama tiek pačios įmonės analizė, tiek jų konkurentų. Marketingo agentūrai yra svarbu žinoti verslo skleidžiamą žinutę ir tikslą. Taip pat, kaip vyko komunikacija prieš tai, kas pavyko, o kas ne. Marketingo agentūra įvertina esamus komunikacijos kanalus ir jų efektyvumą ir tuomet gali pamatyti padarytas klaidas. Tada gali pasiūlyti neišbandytų reklamos variantų, apie kuriuos galbūt nežinojote ar nemokėjote jų pritaikyti bei patobulinti jau esamus. Konkurentų analizė reikalinga tam, jog būtų aišku, kaip kiti verslai pateikia save skaitmeniniame pasaulyje. Reklamos agentūra apžvelgs ir jų kuriama turinį bei naudojamus reklamos tinklus, ir galės geriau suprasti, kokio sprendimų reikalauja jūsų verslo marketingo strategija. 

Marketingo agentūra padeda suprasti ar jūsų reklama veikia

Marketingo agentūra pradžioje gali tik spėlioti, ar reklama bus sėkminga ir kas ją tokią padarys. Tačiau eigoje ar kampanijos pabaigoje surinkus visus duomenis, marketingo agentūra gali įvertinti, kokia ta reklama buvo ir ką reikėtų daryti kitaip ar taip pat. Dažnai duomenys yra renkami tam tikrų įrankių pagalba. Pavyzdžiui, Google Analytics rodo labai detalius duomenis. Marketingo agentūra pagal juos gali matyti, kokie veiksmai buvo atlikti pagal tam tikrą reklamą, kiek pinigų buvo išleista ir ar pasiteisino toks reklamavimosi būdas. Facebook įrankiai taip pat rodo, kiek žmonių matė įrašą, kiek žmonių paspaudė ant jo ar atliko kitokius veiksmus. Tai yra geras būdas norint matyti, kokia reklama geriausiai pasiekia jūsų tikslinę auditoriją, todėl ataskaitų rengimas eigoje ar pabaigoje yra labai svarbu marketingo agentūros žingsnis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *