Investuojate į reklamą? Žinokite, ar ji Jums atsiperka

marketingas
Photo by Lukas on Pexels.com

Tinkamos elektroninės reklamos pasirinkimas reikalauja laiko. Juk šiuo metu opcijų yra labai daug, o siekiant geriausio rezultato – reikia skirti laiko, kol bus rastas toks modelis, variantas ir pati reklama, kuri geriausiai tinka Jūsų atveju.

Bene daugiausia dėmesio šiuo metu sulaukia SEO bei Google ADS. Kaip opcijos rinkoje jos yra vienos seniausių ir net po daugelio metų vis dar išlieka svarbiausiomis skaitmeninės rinkodaros plotmėje.

Tiesa, kad ir kokia reklama bus pasirinkta – svarbu žiūrėti, kad jos atsiperkamumas būtų kuo aukštesnio lygmens, o jis apima daugelį komponentų.

Roas

Roas atsiperkamumas dar verčiamas kaip Return on Ad Spend. Dar kitaip jis yra apibrėžiamas formule ROAS = Pajamos / Reklamos išlaidos. Taigi, galima paprastai pamatyti – kiek vienas investuotas euras atneša pajamų. Žinoma, kad visada tikslas yra kuo daugiau, tačiau apskritai vertinti reikia visumą, o ne tik vienus skaičius.

Roi

Kitas reklamos investicijos vertinimo aspektas yra ROI. Anglų kalboje jis skamba kaip Return On Investment. Jis apibrėžia, kokį pelną arba kokį nuostolį įmonei atnešė pasirinktą reklamos kompanija.

Detaliau yra taikoma tokia formulė:

ROI= (Pajamos – išlaidos) / išlaidos reklamai

Nors dažniausiai tikimas, kad išbandoma reklama turės tik naudą, tačiau praktika rodo, kad ne visada lūkesčiai yra patenkinami ir tai yra gana normalu. Taip, tikrai reklama gali atnešti ir nuostolį. Ypač, kai į ją investuojama daugiau nei gauta naudos, galiausiai, kai nauda, kuri negaunama, siejama ne tik su finansais, tačiau taip pat ir moraliniais aspektais kaip kad prekinio ženklo populiarumas.

Tinkama reklamos strategija

Žinoma, kad visada tikimasi kuo daugiau naudos, tačiau ne visada pačios pirmos strategijos, kurios bus paimtos Jūsų verslo populiarinimo darbuose – pasiteisins. Tai yra visiškai natūralu. Dėl to reikia su geru specialistu sudaryti marketingo planą, kurio žingsnių laikantis galima pasiekti tikrai gerus rezultatus ir tuo pačiu kuo didesnį atsiperkamumo rodiklį, kuris gali būti matuojamas ne tik pardavimais, tačiau ir kitomis naudomis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *